Wij vinden dat Bestiesontour.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Bestiesontour.nl: Verborgen kosten en late zending
Details
Klacht
Ik heb op 4 februari een bestelling voor een badjas t.w.v. 39,95e geplaatst bij deze webwinkel. Het was als verjaardagscadeau bedoeld voor mijn dochter die 17 februari jarig was. Ik dacht dat het om een Nederlands bedrijf ging op basis van hun website en contactgegevens. Toen de levering uitbleef en ik hier meerdere malen contact over had opgenomen, begreep ik dat het product uit China kwam volgens hun Track & Trace. Toen ik ze mailde dat het product nog steeds niet was geleverd zeiden ze dat ik 10 tot 15 werkdagen kon wachten op het product en het werden er uiteindelijk meer dan 20, waarbij ik het nog op moest halen bij een afhaalpunt Hoewel het product €40 kostte en er zg. geen verzendkosten waren bij bestelling, kreeg ik een kaartje van PostNL om het bij het afhaalpunt op te halen en €15 aan inklaringskosten te betalen omdat het product buiten de EU kwam. Toen ik hierbij advies van de Consumentenbond had gevraagd hoe hiermee om te gaan lieten ze weten dat op de website van dit webwinkel helemaal niet vermeld staat dat het om dropshipping gaat en dat daarbij inklaringskosten van toepassing kunnen zijn. Ze hebben me toch geadviseerd om het te beroepen op de 14 dagen bedenktermijn en dat ik binnen dit termijn van de aankoop kon afzien. Dat heb ik toen via de mail aangekaart bij deze webwinkel en eiste mijn volledige bedrag teruggestort. Ze mailden dat ze daarbij €15 aangemaakte kosten moesten inhouden op het bedrag van 40e, omdat ik het niet heb opgehaald bij het afhaalpunt. (Het product is overigens nooit bij mij thuis bezorgd, want we hebben een Ring-bel, dus we zien wie er heeft aanbeld). En laat die 15 euro nou net evenveel zijn als die inklaringskosten! Ik voel me gedupeerd door dit bedrijf, dat ze er en zo lang over hebben gedaan het product te leveren en bij de levering nog extra kosten te claimen absoluut niet transparant! Ze zijn ook telefonisch niet bereikbaar en via mail antwoorden ze ook vertraagd en niet adeqaat. Ik zou graag willen dat dit bedrijf onder jullie aandacht komt, zodat ze niet meer mensen kunnen duperen met verborgen kosten! Als ik prul uit China had gewild, bestelde ik dat zelf wel van die bekende Chinese sites.Gewenste oplossing
Ik wil het bedrag dat ik heb betaald van €40 teruggestort krijgen op mijn rekening zonder dat daar iets van wordt ingehouden.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.