Opgelost door Bestkopen.nl : babybox niet bestand tegen baby

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 293874
Gebruiker
henrikk
Datum
2 reacties

Details

De klacht

We hebben een grondbox gekocht die binnen 3 weken kapot is gegaan door toedoen van een BABY. Argument van de verkoper is dat de baby de box verkeerd heeft gebruikt. Vervolgens worden we in de communicatie die volgt beschuldigd van liegen, waarheden verdraaien en eigenlijk proberen ze op elke manier onder elke verantwoordelijkheid uit te komen terwijl het product gewoon niet deugt.

Je kunt niet een babyproduct verkopen die niet bestand is tegen gebruik door een baby. En vervolgens de baby de schuld geven.
Ik herken de klachten van anderen die hieronder staan volledig.

De oplossing

Nieuw stukje box zodat deze weer gemaakt kan worden. (scharnier is uitgebroken).

2 reacties

  1. Auteur
    henrikk
    Datum
    Tot nu toe nog steeds niets van het bedrijf gehoord.en bol.com heeft mijn review ook nog steeds niet geplaatst.
  2. Auteur
    henrikk
    Datum
    Het bedrijf blijft weigeren iets te doen. Bol.com heeft voor mij contact opgenomen met bestkopen.nl, zonder resultaat. Hoofdkantoor bol.com; idem. Maar.... vervolgens heeft bol.com toch ervoor gezorgd dat we een nieuwe deur kregen voor onze box. Hulde aan bol.com!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
henrikk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik was abusievelijk in de veronderstelling dat Bol.com het probleem heeft opgelost. Uiteindelijk blijkt bestkopen.nl, met dank aan bemiddeling door bol.com wel degelijk zelf voor een oplossing te hebben gezorgd. Jammer dat het zo moeizaam ging; maar... wel fijn dat het uiteindelijk is opgelost! Dank aan bestkopen.nl én bol.com.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bestkopen.nl ?