Klacht Bestkopen.nl : Ik wil mijn geld terug!

sieta

Ik heb in mei een tent besteld voor een tuinfeestje. Dit was met spoed en we kregen de tent op tijd binnen. Eenmaal bezorgd bleek het dat er onderdelen ontbraken van de tent. Wij hebben dit de volgende dag met post NL terug gestuurd en nog eens flinke retourskosten betaald.

Het bedrijf claimt dat de tent compleet is verzonden en niet incompleet. Na een discussie wilde het bedrijf zich er niet bij neerleggen en ons het geld niet terug geven. Het is inmiddels augustus en wij willen gewoon onze geld terug!

Ik hoef geen nieuwe tent en ik hoef ook de ontbrekende delen niet. Ik wil gewoon het geld terug.

Ik zou graag mijn geld terug willen ontvangen op mijn rekening. Het heeft flink wat gekost en dat geld heeft het de winkelier nog steeds.

Bestkopen.nl
    Beste klant,

Hartelijk dank voor uw reactie.

We vermoeden dat uw beweringen iets genuanceerder zijn.

Retourontvangst:
    Bij retourontvangst waren gebruikssporen aanwezig op het tentdoek/zeil. Niet van het openklappen of het bekijken ervan, maar duidelijke gebruikssporen.

U gaf letterlijk aan dat deze sporen wellicht ontstaan zijn door het uitpakken in de tuin, en om te controleren hoe dit doek over het frame valt.

Dit laatste bevreemd ons een beetje. Een frame wat 2 belangrijke koppelstukken mist, kan niet opgezet worden en zodoende hoeft/kan het tentdoek niet gecontroleerd worden hoe het over het frame valt, maar misschien begrijpen we u daarin niet helemaal.

Als u kunt aangeven wat gebeurd is ten tijde van het opzetten, dan zijn wij uiteraard bereid het aankoop bedrag van €77,- direct te vergoeden.

Bij voorbaat dank voor uw begrip en medewerking
    sieta
    Zoals ik hier al eerder heb vermeld en tig mailtjes naar Bestkopen. Heb gestuurd zal ik het nogmaals herhalen: donderdag hebben wij telefonisch een gesprek gehad of de tent leverbaar was (telefoongesprekken worden opgenomen) omdat ik het met het Pinksterweekend nodig had. Vrijdag heb ik de tent ontvangen en vervolgens zijn wij aan de slag gegaan om het op te zetten. Logisch dat je een tent in de tuin uitpakt omdat je het ook in de tuin gaat opzetten.
    sieta
    Al gauw bleek er dat er twee koppelingstukken ontbraken. (Foto als bijlage opgestuurd). Waardoor je het niet verder kon opzetten. Zaterdag dachten we Bestkopen te bellen met de vraag, of ze met spoed de koppelingstukken konden verzenden, zodat we er alsnog gebruik van konden maken. Helaas waren ze telefonisch niet bereikbaar. Dus hebben wij het voor 12.00 zaterdag geretourneerd en tegelijkertijd een email gestuurd met uitleg. Op Bestkopen's beurt reageerden zij dat het onmogelijk was.
    sieta
    Na heel wat mailverkeer met Bestkopen met beschuldigingen dat wij het gebruikt hadden en niet aan kunnen nemen omdat er koppelingstukken ontbreken. Terwijl wij die zelf ook nodig hadden, maar goed. Ze kwamen uiteindelijk met een voorstel 20% in mindering brengen en het resterende bedrag terug sturen of de koppelingstukken. Ik had na het weekend niks meer aan die tent en wil gewoon het geld terug
    Bestkopen.nl
    Beste klant,

Hartelijk dank voor uw reactie.

We hebben inderdaad meerdere malen met u gecommuniceerd, en hebben u ook meermaals gevraagd aan te geven hoe de gebruikssporen zijn ontstaan.

We missen een beetje de logica van het opbouwen van een tent en het ontwijken van onze vraag hierover.

Kunt u hier a.u.b. wat specifieker zijn?

Bij voorbaat dank voor uw begrip en medewerking
    sieta
    Ik ben duidelijk genoeg geweest. ik heb alles al uitgelegd en ik wil het geld terug. jullie doen zo moeilijk, terwijl jullie een incomplete gebruikte tent opsturen. Belachelijk!

sieta

Ook een klacht indienen over Bestkopen.nl ?