Klacht Bestratingsbedrijf Tock: Hek verkeerd geplaatst

Klachtnummer
# 77541
Gebruiker
Alwin en Marije
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De bedoeling was dat door dit bedrijf de voortuin opnieuw betegeld zou worden en er aan beide kanten schotten geplaatst zouden worden. Het ene schot staat goed. Het andere schot is op het erf van de buren geplaatst. Daarbij hebben ze zonder overleg in tegels van onze buren gesneden. Hierdoor zijn onze buren nu terecht boos en willen dat dit wordt opgelost. Bedrijf reageert niet meer op boodschap antwoordapparaat en mails.

De oplossing

We willen dat het bedrijf nogmaals contact met ons opneemt, en de schutting tussen onze tuin en de tuin van de buren opnieuw plaatst.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bestratingsbedrijf Tock hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bestratingsbedrijf Tock?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen