Klacht Bestron Nederland BV: Geen zuigkracht en fluctuatie power tijdens zuigen

Marlotte

Ik heb 1,5 geleden een Bestron A3000EZ zonder zak gekocht. Na ongeveer een half jaar ging deze al kapot. De zuigkracht was nihil (rijstkorrel werd niet meer opgezogen) en tijdens het stofzuigen leek het wel of iemand aan de powerknop draaide maar dat deed de stofzuiger vanzelf. De stofzuiger is via kijkshop opgestuurd. Na ongeveer 2 weken kregen wij de stofzuiger terug met de mededeling dat we deze dan beter schoon moesten houden. Nou snap ik dat een stofzuiger schoon gehouden moet worden maar als ik iedere keer na het stofzuigen het reservoir leeg en viezigheid uit de slang haal, iedere maand de stofzuiger helemaal schoon maak (alle filters, reservoir etc) en de stofzuiger dan nog steeds dezelfde problemen laat zien, dan vraag ik me af of dit wel het probleem is. Ik heb het idee dat er niet naar de stofzuiger is gekeken en ik afgewimpeld ben aangezien de stofzuiger helemaal schoongemaakt is ingeleverd en hij het toen ook niet deed!!

Een werkende stofzuiger, die dus wel vuil als rijst etc opzuigd, of geld terug

Bestron Nederland BV
    Geachte Mevr. Kooij,

Het spijt ons om te lezen dat u een teleurstellende ervaring heeft met een van onze apparaten. Wij verzekeren u dat alle apparaten die ter reparatie of beoordeling worden aangeboden aan onze technische dienst, nauwkeurig onder de loep genomen worden alvorens ze retour naar de klant gestuurd worden.

Het is jammer dat u niet rechtstreeks contact heeft opgenomen met onze technische dienst. Dat gaat stukken sneller en dan zou u waarschijnlijk nu al weer op normale wijze kunnen stofzuigen.

Daarom nodigen wij u uit om uw stofzuiger rechtstreeks en op te sturen naar de technische dienst, samen met een uitgebreid omschreven klacht. Zie http://bestron.com/service voor de juiste werkwijze.

Hopelijk kunnen wij u dan snel helpen.

Ook een klacht indienen over Bestron Nederland BV?