Klacht Bestron Nederland BV: waterkoker bijna brand

Fabianomauro

Aantal jaar geleden een waterkoker gekocht bij de kijkshop van Bestron,

Nu kwam ik tot mijn verschrikking erachter dat de waterkoker uit zich zelf aan is gegaan en hoogstwaarschijnlijk al een aantal dagen droog stond te koken....

Ik werd hier op gewezen door een tikken geluid en een vreemde geur in de keuken.
Het had niet veel gescheeld of hij was in brand gevlogen, apparaat was niet aan te raken door de warmte.

ten eerste wil ik voorkomen dat er bij iemand brand uitbreekt, onderzoek van het product op kosten van Bestron zou op zijn plaats zijn.
Aangezien ik al een aantal jaar het apparaat in gebruik heb ( weet niet precies hoelang maar zeker 3 jaar ) verwacht ik in principe niks echter een compensatie in de vorm van een nieuwe waterkoker zou ik waarderen.

Bestron Nederland BV
    Geachte heer Mauro,

Uiteraard zijn we verontrust door uw verhaal en nemen we deze klacht zeer serieus.

Kunt u ons wellicht het type- en serienummer van dit apparaat doorgeven? Géén van onze producten is namelijk bekend onder het nummer SR-016. U vindt het type- en serienummer doorgaans op het typeplaatje aan de onderzijde van het apparaat.

Indien u er zeker van bent dat SR-016 wel het juiste typenummer is dan vermoeden we dat dit niet een artikel van Bestron, maar van BestHOME is. In het verleden heeft Kijkshop waterkokers met dit typenummer en deze merknaam verkocht, maar ondanks de gelijkenis is dit merk volledig ongerelateerd aan ons bedrijf. Is dat het geval, dan dient u zich te wenden tot Kijkshop.

Bent u er echter zeker van dat dit wel één van onze producten betreft dan helpen we vanzelfsprekend mee aan het vinden van een passende oplossing en ontvangen we het apparaat graag voor verder onderzoek.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Ook een klacht indienen over Bestron Nederland BV?