Klacht Bestuurbarevoertuigen.nl: bij aankoop van tank werkte controller niet goed

Klachtnummer
# 30349
Gebruiker
v de kok
Datum
0 reacties

Details

Klacht

op 24 april heb ik een tank gekocht die netjes binnen een paar dagen arriveerde. Bij het eerste gebruik bleek de controller niet te werken, bij het indrukken van de achteruitknop draait de tank linksachteruit en de linksachteruitknop doet helemaal niets. Ik heb dit meteen gemeld per e-mail en ook antwoord gekregen, eventueel resetten van controller, maar dit is niet eens mogelijk. Na wat herinneringen kreeg ik van ********** antwoord en begon het hele verhaal opnieuw. Op zijn voorstel zou er een nieuw controller besteld worden bij de leverancier, dit was een mail van 24.06, na mijn vakantie heb ik op 14.07 weer gemaild aangezien er geen controller was en ook geen bericht. Hier heb ik geen antwoord op gekregen en afgelopen week heb ik 2 keer het 06 nummer gebeld maar er wordt niet opgenomen en ik word ook niet teruggebeld.
Ik hoop dat er nu wel iets aan gedaan kan worden, die 60 euro heeft mijn zoontje zelf betaald en dan krijgt hij een tank die het niet correct doet. Erg jammer.

Gewenste oplossing

nieuwe controller zoals beloofd door eigenaar webshop. Dit heb ik schriftelijk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bestuurbarevoertuigen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bestuurbarevoertuigen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen