Klacht BestVIPgames: Ondanks opzegging gewoon doorgaan met de abonnementskosten

Klachtnummer
# 274140
Gebruiker
Frenken1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In augustus had ik een soort photo editor dienst aangeklikt op internet omdat het gratis was. Dus niet. Ik kreeg 7,50e over augustus in rekening gebracht. Ik heb mij in augustus meteen voor dit abonnement afgemeld via payinfo.nl. Ik kreeg van payinfo ook de melding "Het opzeggen van het abonnement op BestVIPgames is gelukt" en "Opzegverzoek ontvangen. Het abonnement word stop gezet als de huidige periode eindigt." Echter, een maand later (september) krijg ik weer 7,50e in rekening gebracht terwijl ik het abonnement had stopgezet een maand eerder! Dit neigt naar misleiding (doen alsof het gratis is) en naar oplichting (de opzegging negeren en gewoon doorgaan)!

De oplossing

15e retour op de bank of verrekend met mijn factuur van mijn telefoon provider, en de bevestiging dat ik definitief ben afgemeld voor dit abonnement.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BestVIPgames hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over BestVIPgames?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen