Klacht BestVIPgames: Ondanks opzegging gewoon doorgaan met de abonnementskosten

Frenken1

In augustus had ik een soort photo editor dienst aangeklikt op internet omdat het gratis was. Dus niet. Ik kreeg 7,50e over augustus in rekening gebracht. Ik heb mij in augustus meteen voor dit abonnement afgemeld via payinfo.nl. Ik kreeg van payinfo ook de melding "Het opzeggen van het abonnement op BestVIPgames is gelukt" en "Opzegverzoek ontvangen. Het abonnement word stop gezet als de huidige periode eindigt." Echter, een maand later (september) krijg ik weer 7,50e in rekening gebracht terwijl ik het abonnement had stopgezet een maand eerder! Dit neigt naar misleiding (doen alsof het gratis is) en naar oplichting (de opzegging negeren en gewoon doorgaan)!

15e retour op de bank of verrekend met mijn factuur van mijn telefoon provider, en de bevestiging dat ik definitief ben afgemeld voor dit abonnement.

Wij vinden dat BestVIPgames hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BestVIPgames?