Klacht BestVIPgames: Ongewenst abonnement bij BestVIPgames

Klachtnummer
# 277714
Gebruiker
Dyonkri
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben zomaar lid geworden van een abonnement bij BestVIPgames, terwijl ik mij hier NIET voor heb ingeschreven. Ik heb me toen geprobeerd uit te schrijven, maar hier niks meer van gehoord. Vervolgens nog weer meer smsjes gekregen dat de sms-dienst verlengd is, terwijl ik meerdere keren heb aangegeven en gemaild dat ik dit NIET wil.

De oplossing

Ik wil dat deze smsdienst mij geen geld afhandig gaat maken (en dat ik dus mijn geld terug krijg), dat BestVIPgames geblokkeerd wordt door Vodafone en dat ik dus geen lid meer ben van deze dienst.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BestVIPgames hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over BestVIPgames?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen