Klacht Bestway: Bestelling van 4 O ringen tussen pomp en bad

Gema

Heb diverse malen contact gehad tussen bestway, eerst sturen ze je van kastje naar de muur en na vier weken een mail retour de pomp is uit de handel en er zijn geen O ringen meer na te leveren. En dat zijn O ringen die je niet zomaar ergens kunt kopen.
Aan gegeven wordt ga naar Van Cranenbroeck of perry sport maar ook daar geen O ringen. Dan volgt er een mail van sorry dan kunnen we je niet helpen.
Dit vind ik erg omdat je er van uit gaat dat een artikel koopt voor meerdere jaren en er dan ook onderdelen voor te krijgen zijn.
Kunt u mij verder helpen of de mensen waarschuwen met de aanschaf van een Lazy spa, anders gebeurd dit ook bij deze mensen. Want de pomp is twee jaar terug uit de handel genomen en er is nu een andere pomp voor terug gekomen en sop het je maar op.
Ik heb alle mails nog indien u daar iets aan heeft stuur ik deze graag door.
Alvast bedankt voor de moeite.

Gerrit Smit Dr.A.Kuyperstraat 63
6444XR Brunssum
0642783933

O ringen voor deze pomp Lazy spa pomp 4014, dan is mijn probleem opgelost kost niet zoveel een paar O ringen maarje moet wel de goeien hebben anders lekt het.

Het gaat om de O ringen P4014-01-27 waar ik graag 4st. van wil hebben. P 4014-04-19 graag 2x.

Wij vinden dat Bestway hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?