Klacht Bestway: Lek zwembad (nieuw)

Klachtnummer
# 464395
Gebruiker
Talleke76
Datum
0 reacties

Details

De klacht

23 mei jl heb ik een zwembad gekocht van het merk bestway, deze heb ik gekocht bij van cranenbroek.

Tijdens het vullen van het zwembad ondekte we al na nog geen 10 cm water dat hij zwembad lekte. Zitten 2 kleine gaatjes in de bodem.

Contact opgenomen met van cranenbroek en daar kreeg ik de mededeling dat ik bij bestway zelf moet zijn omdat hun zelf de garantie in eigen beheer hebben.

Nu dus al 2 maanden verder en na diverse mails en pogingen tot contact zit ik nog steeds met een nieuw kapot zwembad.

Fotos, bon en alle toebehoren meerdere malen gestuurd en krijg iedere x belofte dat ze contact opnemen maar dus nog steeds niet gebeurd. Na mijn laatse bericht via fb messenger zelfs helemaal geen reactie meer.

Ik heb veel geduld maar nu raakt mijn geduld op en vind ik het gewoon belachelijk.

De oplossing

Of een nieuw zwembad of mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bestway hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bestway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen