Klacht Besured: Aanvullend verzekerd, maar voor zwangeren is er niets aanvullends aan.

Eef

Graag zou ik willen laten weten dat ik de dekking voor zwangeren zeer mager vind.
Ik ben al jaren aanvullend bij jullie verzekerd, met de hoogste dekking als mogelijk. Na het aanmelden voor kraamzorg bleek dat de eigen bijdrage volledig voor eigen rekening is ondanks mijn aanvullende verzekering. Ook een kraampakket vanuit Besured ontbreekt. Ik vroeg aan de telefoniste hoe ik dan verzekerd zou moeten zijn om wel in aanmerking te komen voor deze zaken. Zij gaf aan dat Besured dit simpelweg niet in de pakketten heeft zitten.

Tenminste een gedeeltelijke dekking in plaats van:
Kraamzorg eigen bijdrage compleet voor eigen rekening.
Ziekenhuisbevalling compleet voor eigen rekening.
Kraampakket ontbreekt.

Biedt op zijn minst een gedeeltelijke dekking aan bij een aanvullende verzekering. Geen kraampakket willen geven? Geef dan een ander (kleiner) cadeau. Een baby op komst is toch leuk? Het lijkt alsof deze verzekering er niets leuks aan vind ook al betaal je al jaren aanvullende premie.

Besured
    Beste Eef,

Ik vind het vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent met de dekking van Besured. Eerder vandaag hebben wij geprobeerd jou telefonisch te bereiken. Helaas was dit niet gelukt. Om die reden hebben wij per e-mail gereageerd op jouw klacht en feedback. Mocht je naar aanleiding hiervan nog vragen hebben of alsnog telefonisch contact wensen, vernemen wij dit uiteraard graag!

Groeten,
    Nathalie van Besured

Ook een klacht indienen over Besured?