Klacht Betapress: Betapress onkundige oplichters?

Klachtnummer
# 95412
Gebruiker
Jeroenvan hulst
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin december sloot ik een proefabonnement op de vriendin af als kerstcadeau voor mijn vriendin a 12,50 euro en 1 gratis Libelle. Netjes een ontvangstbevestiging gehad met de verwachte leveringsdatum van eind december.

Eind december niets ontvangen, maar herhaaldelijk gemaild met de klantendienst. Ik kreeg diverse warrige mailjes vol met spellingfouten terug. De conclusie; er was kennelijk een adresfout gemaakt en dat zou per post worden gecommuniceerd? Op zich al vreemd, en post heb ik nooit ontvangen.

Toen wilde men me het abonnement graag aanbieden, maar dat kostte dan wel 25 euro! Dus een plotselinge verdubbeling van de kosten. Dat wil ik natuurlijk niet. Ik zeg je; de dames van de klantenservice zijn te dom om te poepen of spelen een vuil spel.

Resultaat; kerstcadeau verpest en frustraties in overvloed.

De oplossing

Abonnement volgens de afspraak.
Genoegdoening van de tijd en frustraties die dit contact heeft opgeleverd.
Training en opleiding van de incompetente dames bij de klantenservice.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Betapress hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Betapress?