Klacht Betapress: Gerenommeerd National Geographic laat abonnee barsten!

C.C.Li

Medio 2017 bemerk ik dat ik al enkele maanden het maandblad van National Geographic Magazine niet meer ontvang. Ik betaalde op 16 november 2016 het abonnementsgeld voor de periode 20-12-2016 tot 20-12-2017. Ik ben inmiddels dan al ongeveer 10 jaar abonnee. Op 16 september 2017 meld ik mijn constatering van het niet ontvangen van het blad met een brief aan NG en vraag waarom ik niets meer ontvang. Op 5 oktober 2017 herhaal ik mijn schriftelijke vraag. Beide brieven zend ik aan Antwoordnummer 39312 te 1090 WC Amsterdam. Men reageert niet waarop ik op 28 oktober 2017 wederom een brief stuur maar nu gericht aan Postbus 10985 te 1001 EZ Amsterdam, zijnde het postadres van de Klantenservice volgens de eigen site van NG. Ook nu weer geen antwoord, waarop ik op 28 november naar hetzelfde adres een brief stuur. Ik voeg daar onder meer onderstaande passage aan toe:

"Bijgaand zend ik u een kopie van de laatste brief die ik u zond. Blijkbaar hebt u genoeg abonnees en heeft u mijn abonnementsgeld dat ik betaalde tot 20-12-2017 ergens anders voor gebruikt. Ik ontving in elk geval vanaf februari uw blad niet meer.

Is er iemand bij u die mij kan mededelen wat er fout ging en anders mij het geld maar restitueren?
"

Tot op de dag van vandaag ontving ik geen enkele reactie. Het is toch bar en boos dat men je laat betalen, stopt met toezenden en niet reageert. Het is voor zo'n gerenommeerd blad een schande. De klantenservice doet haar naam geen eer aan.

Alsnog toezending van de gemiste bladen, antwoord op mijn vragen waarom men stopte, men niet antwoordde op mijn vier brieven en/of, als men mij om wat voor reden niet meer wenst als abonnee, restitutie van het teveel door mij betaalden geld. Daarnaast zou het de directie passen de klantenservice een cursus "service" te laten volgen en op zijn minst excuses aan te bieden.

Wij vinden dat Betapress hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

C.C.Li

Ook een klacht indienen over ?