Klacht Betapress: Glamour abonnement opzegging niet doorgevoerd door klantenservice

Ebem

Ik heb op 7 februari 2017 gebeld met de klantenservice van glamour om een abonnemt op te zeggen. Het abonnement heb ik in 2015 afgesloten. Op de website van glamour staat aangegeven dat een telefoontje met de klantenservice voldoende is om een abonnement stop te zetten. De klantenservice medewerker gaf dan ook aan dat mijn abonnement per juni 2017 stopgezet zal worden en dat ik daar verder niets voor hoefde te doen. Echter op 30 mei 2017 is er 38 euro afgescheven voor weer een jaar abonnement op de glamour. Ik heb nogmaals gebeld met de klantenservice. Deze gaf aan dat het abonnement nooit stopgezet is en dat ik niet eerder gebeld heb met ze. Ze vroeg om een bewijs dat ik gebeld zou hebben en eventueel bewijs van bevestiging. Een schriftelijke bevestiging van beeindiging heb ik nooit gehad. Dus de klantenservice medewerker zou mij mailen op 30 mei 2027 zodat ik hierop kon reageren met het datum en tijdstip dat ik gebeld zou hebben om te op te zeggen. Ik heb dit mailtje niet gekregen. Heb vervolgens nogmaals gebeld met de klantenservice om mondeling door te geven wanneer ik precies gebeld heb. Kort gezegd ik zit met een lopend abonnement terwijl ik ruim van te voren opgezegd heb. Ik heb als bewijs een bestand van mijn telefoon provider met de gegevens wanneer ik contact heb gehad met de klantenservice mbt mijn opzegging.

Ik wil dat mijn abonnenemt met terugwerkende kracht wordt opgezegd. Ik wil dat ze niet meer automatisch verlengen en geld afschrijven van mijn rekening

Wij vinden dat Betapress hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?