Klacht Betapress: onterecht abonnenment glamour toch betalen ondanks terugsturen

wdevries

Had een actiekaart ingevuld: abonnement met welkomstgeschenk (dolce gusto). omdat in de kleine letters was vermeld dat het gold 'zolang de voorraad strekt' had ik op de aanmeldingsbon gezet dat ik alleen onder voorwaarde dat ik in aanmerking kwam voor het geschenk ik de aanmelding deed. Ik heb een foto van de aanmeldingsbon gemaakt.
Na een maand kreeg ik een brief van Glamour, zonder vermelding van het welkomstgeschenk, ook niks genoemd over de actieprijs. Ik heb daarna telefonisch, per mail en schriftelijk contact opgenomen. Omdat ik het bewijs in de vorm van een foto van de aanmeldingsbon had konden ze niet anders als mij gelijk geven! maar ik moest wel 2 edities van de Glamour betalen die zij mij opstuurden. Ik heb de Glamours gelijk ongeopend teruggestuurd! Ik zal nu omdat ik anders deurwaarders op mijn dak krijg de rekening van de (teuggestuurde glamours) betalen. maar het is duidelijk hoe je je ook indekt tegen streken van Betapress en glamour, ze proberen je toch te pakken.

Edities zijn teruggestuurd. Dus ik wil ze niet betalen. Er bestaat geen overeenkomst voor een abonnement. Dus ik wil het, vanwege dreiging van incassobureau, betaalde geld voor de twee edities, dit geld terug!

Wij vinden dat Betapress hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?