Opgelost door Beter Bed: 2 dagen levertijd????

Kaat

Ik heb bij Beter bed via hun internetsite op Maandagmorgen een topmatras besteld voor mijn 84 jarige vader die Zaterdag overhuisd naar zijn nieuwe appartementje. Bezorging zou plaatsvinden binnen 2 werkdagen, een dag voor bezorging zou er een mail komen met track&tracenummer. Dus ideaal, op tijd zijn bed opdekken zodat hij heerlink kan slapen. Via ideal betaald. Vandaag Vrijdag 19 Augustus nog geen email dus net gebeld met klantenservice van Beter bed.
Oooh wat vervelend mevrouw, ik zie dat hij niet op voorraad was hij wordt Maandag verstuurd! HUH????? Maandag pas??? Dat is toch geen 2 dagen levertijd??
Ook van beter bed geen mail ontvangen dat hij niet op voorraad was zodat ik kon annuleren...geen mogelijkheid om met spoed te verzenden? Dan maar mijn geld terug zodat ik hem ga halen in de winkel maar niet bij Beter Bed!
Snap best dat het vakantietijd is en ik had best een dag langer willen wachten maar laat tenminste de klant weten hoe en wat!

Excuses heb ik al gekregen van de klantenservice, maar een mooi dekbedovertrek voor mijn vader misschien?

Beter Bed
    Mevrouw vandaag telefonisch gesproken, nogmaals onze excuses aangeboden. We geen een textielcheque opsturen. Mevr. vindt dit een mooi gebaar.
    Correcte afhandeling! Helaas voor mij geen veter bed meer :-(