Opgelost door Beter Bed: bed te snel kapot en trage afhandeling van de klacht

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 532158
Gebruiker
Gebruiker1617609222
Datum
0 reacties

Details

De klacht

na resp. 3 en 4 jaar is de motor van ons bed kapot gegaan.
Tevens is de stang die daar bij hoort ook verbogen en moet vervangen worden.
De klacht, na 3 jaar viel net buiten de garantie.
15 februari jl. hebben we de 2e klacht doorgegeven, de monteur is 6/4 geweest, maar had geen stang bij zich. de 28e april komt hij wel met een stang en motor.
Wij vinden dat een bed bij normaal gebruik na die tijd niet kapot mag gaan. twee maal een stang verbogen???? Wij hebben een normaal gewicht (80+70 kg) dus daar kan het niet aan liggen.
graag advies?reactie.

De oplossing

toegeven dat dit een ondeugelijk product is.
enige compensatie voor een bed dat zo snel kapot gegaan is.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1617609222
Datum
Uiteindelijke oplossing
We zijn in het geheel niet blij. Bed is nog geen 4 jaar geleden gekocht. Na nog geen 3 jaar ging de motor en stangen kapot, natuurlijk net buiten de officiële garantie, maar zeker mag je niet verwachten dat een motor al na 2 3/4 jaar kapot gaat. Nu precies 1 jaar verder gaat de motor aan de andere kant kapot. duurt lang voordat een monteur komt. Ook nu is de stang OOK kapot, monteur heeft geen stang bij zich. Weer opnieuw wachten. Al met al ZEER ontevreden. Wij hebben ook de consumentenbond ingeschakeld om te kijken of dit zo maar kan. Er bestaat ook nog zoiets als wat men van een product verwachten mag en dat is zeker niet dat de motoren aan beide kanten kapot gaan. Ook de kosten zo'n € 550,00 euro is toch niet normaal. Gerard Vonk
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Beter Bed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen