Klacht Beter Bed: Bed wordt niet geleverd

Kinderdroom

Eind november een bed besteld die zou afgeleverd worden op 25 februari ik kreeg zelfs nog een kaartje in de bus met die datum er op, nu bel ik 2 dagen ervoor om mijn telefoonnummer te wijzigen en krijg ik te horen dat de leverdatum 7 april is! Na veel gebel en een gesprek in de winkel heb ik mijn bestelling geannuleerd dit is echt belachelijk dat je 5 maanden moet wachten op je bed en dat ze je niet eens een berichtje sturen dat de leverdatum gewijzigd is. Nu maar afwachten wat ze gaan doen maar zo lang ik mijn geld niet terug heb kan ik niet eens een bed kopen het gaat om 2500 euro het is toch belachelijk, bij de klantenservice wordt je niet eens fatsoenlijk te woord gestaan!

Ik wil dat beter bed haast maakt met mijn geld terug geven zodat ik een bed kan kopen, ik heb nu niks

Beter Bed is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Beter Bed?