Klacht Beter Bed: Beter bed levert dus niet, geeft geen passende oplossing en betaald niet spoedig terug

Haamal

Een bed bij beter bed besteld die voldoet aan de speciale eisen wij hebben ivm met onze lichamelijke gesteld heden. Zou 10-10-2018 geleverd worden. Op 9-10-2018 is er nog contact geweest over de levering. Die zou de 10e gewoon door gaan. Dus het bed wat er stond is afgebroken en afgevoerd. Op de 10e horen we dat de er niet geleverd kan worden omdat een onderdeel van het frame ontbreekt. Daar sta je dan zonder bed. En aangezien we een waterbed hadden, ook niet om op te slapen. Slechter bed zou maandag contact met ons hebben wanneer er wel geleverd kan worden. Ze geven geen indicatie af wanneer dit dan wel kan.

Maandag horen we dat het frame donderdag geleverd kan worden, maar dat de matrassen er ook nog niet zijn. Dit word pas 15-12-2017. Als oplossing willen ze dan wel het bed donderdag leveren maar met een leen matras, die standaard is. En dus niet aan onze eisen voldoen. Dus verwachten ze van ons dat we meer dan een maand op een slecht bed slapen.

Als we aangeven dat we dan de koop zouden willen annuleren kunnen ze ons niet vertellen wanneer we dan eventueel ons geld terug zullen krijgen. Dat terwijl we de volledige aankoop som binnen een dag na de bestelling betaald hadden.

Slechter bed levert dus niet, geeft geen passende oplossing en weet niet wanneer we ons geld terug krijgen bij annulering van de aankoop.

Dat noem ik nog eens service

Twee mogelijkheden

1) Bij het frame worden leen matrassen geleverd die wel voldoen aan onze eisen + compensatie voor de gemaakte kosten om voor de tussen liggende tijd een oplossing te vinden.
2) Teruggave van het geld binnen een dag zodat we direct een ander bed kunnen kopen ergens anders + compensatie voor de gemaakte kosten om voor de tussen liggende tijd een oplossing te vinden.

Beter Bed
    De voicemail van de klant ingesproken en vriendelijk verzocht om met ons contact op te nemen. Dit mag op nummer 0413-338800. Met vriendelijke groet, Beter Bed
    Beter Bed
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Beter Bed?