Opgelost door Beter Bed: Beter bed maakt fout op fout en komt afspraken voor beloofde nalevering niet na!

content Opgelost
M. Homburg

Ik ben al een half jaar bezig om het laatste onderdeel van mijn bestelling geleverd te krijgen. Op 1 maart heb ik telefonisch voor EUR 306,20 een bestelling gedaan maar nog steeds niet alles geleverd gekregen. Bij het invoeren van mijn telefonische bestelling is er bij Beter Bed duidelijk een fout gemaakt waardoor ik wel voor 2 eenpersoons dekbedsets heb betaald maar er slechts 1 is ingevoerd in het systeem.
Tientallen mailtjes en telefoontjes heeft mij dit gekost en heeeeel erg veel tijd en ergernis. Ik heb op 28 mei 2021 een duidelijke specificatie per e-mail aangeleverd van wat ik allemaal besteld en betaald heb, waaronder twéé eenpersoons dekbedsets. Steeds wordt mij zowel telefonisch als schriftelijk beloofd 1 eenpersoons dekbedset na te leveren. Maar de datum daarvan schuift steeds op, van 17 mei naar 28 juni en vervolgens 10 september, terwijl dit artikel volgens de website in 1 dag leverbaar is!! Op 15 augustus heb ik daarom nog maar eens gemaild waarom het allemaal zo lang moet duren. Een reactie daarop heeft 2 weken geduurd.

Door het laatste mailtje dat ik gisteren ontving ben ik zo enorm boos geworden! Het hele circus begint weer van voor af aan. Blijkbaar is er een nieuwe (anonieme) medewerker mee aan de slag gegaan, en die beweert dat ik maar 1 eenpersoons overtrek heb besteld en ze de nalevering nota bene hebben geannuleerd. Terwijl uit mijn specificatie en betalingsoverzicht overduidelijk blijkt dat ik wel degelijk voor twee eenpersoons dekbedsets heb betaald! Als ik er maar 1 had besteld had ik niet 306 maar circa 280 euro betaald hoeven te hebben. Rekenen kunnen ze dus ook niet bij Beter Bed.
Een Kafkaiaanse situatie is dit. Ik word er hopeloos van!

1. Dat de manager/leidinggevende van de afd. klantenservice contact met mij opneemt om excuses aan te bieden.

2. Dat ik na een half jaar alsnog mijn betaalde product geleverd krijg. Een extraatje daarbij als genoegdoening zou m.i. op zijn plaats zijn.

3. Zo niet dan eis ik mijn geld voor twéé eenpersoons overtreksets terug en mogen ze de andere komen ophalen. Aan 1 eenpersoons overtrek heb ik niets, wij gebruiken altijd twee dezelfde naast elkaar.

M. Homburg
    Nog steeds het betaalde artikel niet ontvangen noch een reactie op mijn klacht.

M. Homburg
Ik ben er helaas nog niet zeker van of het nu wordt opgelost, vandaar onder voorbehoud. Afwachten of het artikel nu echt wordt geleverd na zoveel niet-nagekomen beloften. Eerst zou het op 29 maart worden geleverd, vervolgens wijzigde de bezorgdatum respectievelijk in 6 mei, 17 mei, 28 juni en 10 september. En nu wordt het dus pas begin oktober? Coulance? Ik heb er gewoon voor betaald.

Ook een klacht indienen over Beter Bed?