Opgelost door Beter Bed: Black Friday actieprijzen

content Opgelost
Citroen1970

Geachte dame, heer,

Bij deze wil ik mijn ongenoegen kenbaar maken betreffende de manier waarop u m.i. klanten misleid met de extra kortingsaanbieding in de zg. Black Friday week.

Ik heb vorige week vrijdag 22 november op uw site een keuze gemaakt voor 2 koud- schuimmatrassen Sankt Moritz 90x190 (artikelnummer 436262) voor de prijs van € 599,00. Prijs voor deze 2 matrassen € 1198,00.

Daarnaast is mijn keuze gevallen op 2 maal elektrische en draadloos verstelbare schottelbodem Discflex 600, 90x190 (artikelnummer 664211) voor de prijs van € 839,00. (2e gratis) prijs voor deze 2 schottelbodems € 839,00.

Totaalprijs voor de 2 matrassen en 2 schottelbodems is € 2037,00 In deze prijzen is een korting van 25% gehanteerd.

Daar komt nu deze week van 25 november met uw Black Friday een extra actiekorting van nog eens 15% bovenop de gehanteerde prijzen.

Echter zo blijkt vandaag, dinsdag 26 november, dat bij u in de winkel in de Black Friday actieweek de prijzen (3 dagen later) van de matrassen ineens met € 100,00 naar € 699,00 zijn verhoogt. Bovendien hebt u de prijs van de schottelbodem eveneens verhoogt van € 869,00 naar € 959,00.

Dit betekend een prijsverhoging op deze set van € 272,00 inclusief de extra 15% "korting" zoals u wilt doen voorkomen.

Kort samengevat, op vrijdag 22 november zou ik voor 2 matrassen en 2 lattenbodems € 2037,00 kwijt zijn geweest en 3 dagen later tijden de Black Friday week met een extra korting van 15 % € 272,00 meer.

Deze gang van zaken is precies waar het tv programma RADAR afgelopen maandag 25 november aandacht aan heeft besteed. Ik vind de methode zoals u die hanteert verwerpelijk en misleidend en zeer klant onvriendelijk en nijgt naar mijn mening naar bedrog.

Ik heb deze kwestie kenbaar gemaakt aan een verkoper van uw vestiging in Geleen waar ik vandaag was om mijn bestelling te plaatsen hetgeen ik gezien bovenstaand praktijken vanaf zie, hij gaf toe dat dit niet de schoonheidsprijs verdiende en kontakt op zou nemen met de regiomanager die hier verder, zo reageerde deze later niets in kon betekenen.

Ik verneem graag uw standpunt in deze en zie een reactie met belangstelling tegemoet.

Hoogachtend,

Ik wil graag de genoemde matrassen en schottelbobems aan de normale prijs van 22 november met de extra 15% Black Friday korting.

Beter Bed is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Citroen1970
Een coulance regeling, lattenbodems en matrassen aangeboden voor de prijs van voor de verhoging met daarover een Black Friday korting van 15%.

Ook een klacht indienen over Beter Bed?