Klacht Beter Bed: De aflevering van Beter Bed is ver onder de maat en de reactie hierop is traag en onvoldoende.

Klachtnummer
# 363420
Gebruiker
P. Kaaij
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Problemen met de levering van van een bed. Na levering van kapot bed zeer langdurige afhandeling en vertraging van levertijd.

Gewenste oplossing

Het probleem op zeer korte termijn oplossen en schadeloos stelling verzorgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Beter Bed is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Beter Bed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen