Klacht Beter Bed: Deel bestelling is niet geleverd

Klachtnummer
# 449841
Gebruiker
LN1985
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Donderdag 28 mei 2020 zouden er 2 lattenbodems en een potenset bij mij worden geleverd. Alleen de poten zijn geleverd en volgens Postnl is dat alles wat ze van Beter Bed hebben ontvangen. Ik heb nu al drie keer contact gehad met de klantenservice waarbij ik teruggebeld zou worden. In plaats daarvan is mijn klacht op afgehandeld gezet en is er geen contact met me opgenomen. Vandaag heb ik weer gebeld, deze keer werd de verbinding gewoon verbroken. Ik vind dit enorm onbeschoft. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, dit mag zich geen klantenservice noemen. Ik heb u geld betaald voor lattenbodems en heb deze niet ontvangen. Ik wil mijn bestelling ontvangen en verwacht compensatie voor alle tijd die ik hierin moet stoppen en de kosten voor het meerdere keren 20 minuten in de wacht staan bij de klantenservice.

De oplossing

Ik wil mijn bestelling ontvangen en verwacht compensatie voor alle tijd die ik hierin moet stoppen en de kosten voor het meerdere keren 20 minuten in de wacht staan bij de klantenservice.

1 reactie

  1. Auteur
    LN1985
    Datum
    Ik heb nog geen reactie ontvangen.

Ook een klacht indienen over Beter Bed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen