Klacht Beter Bed: Een emma matras veel te laat geleverd en de verkeerde maat.

klachtbeterbed

Wat niet.

Afgelopen mei een emma matras besteld. Toen deze niet geleverd werd en de track en trace code onduidelijk was ( en later was deze verdwenen) hebben we geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice. Eerst via de mail. Daar kwam geen reactie op.
Later telefonisch contact gehad. Ook dit verliep moeizaam omdat ze zeer slecht te bereiken waren.
Na het eerste telefonische contact werd beloofd de zaak uit te zoeken. Vervolgens hoorden we niks meer. Een week later weer gebeld. Precies hetzelfde verhaal.
Toen heb ik vervolgens een klacht ingedient via facebook op de site van beter bed. En daar kreeg ik wel reactie.

Het matras zou binnen 2 a 3 weken opgestuurd worden,
Wel uitte ik mijn zorgen omdat ik in de klachten terug las dat er veel matrassen qua maat verkeerd geleverd worden. Die werden weg gepareerd onder het mom, het is meer uitzondering dan regel. En je raad het al. Wij waren de uitzondering(not)

Dus nu zitten wij vanaf mei te wachten op een matras van 160x200 om vervolgens een matras te hebben van 80x200 waar wij niks aan hebben.
Omdat ik voorzie dat dit niet opgelost gaat worden, of weer maanden gaat duren zou ik graag een klacht in willen dienen en ook graag ons bestelde matras met een flinke korting omdat ik er nu wel heel veel tijd en ellende in heb zitten.

Ik wil graag het juiste matras met een flinke korting vanwege de tijd en ellende.

Beter Bed
    Beste heer Rijkhoff,

Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad met u en zijn hierbij tot een passende oplossing gekomen.

Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u ons bereiken via 0413- 33 88 00.

Wij vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Beter Bed
    Customer Service

Ook een klacht indienen over Beter Bed?