Klacht Beter Bed: Ik hoor niks meer van Beterbed. Dat is raar.

Spiering2

Ik had een matras besteld met een levertermijn van maximaal 6 dagen. Ik heb hem echter nog niet ontvangen. Ik maak me zorgen. U antwoord echter niet op mijn e-mail. Ik wil weten of mijn (betaalde) matras snel geleverd wordt.

Ik had een mail gestuurd met de vraag of u mijn oude matras mee kunt nemen. U heeft echter niet geantwoord. Hoe zit dat?

Ik heb gebeld, maar na 25 minuten in de wacht heb ik opgehangen. Wat nu?
Ik vind het erg jammer dat de klantenservice niks laat horen.

-Ik wil het matras ontvangen.
-En dat mijn oude matras meegenomen wordt.
-En dat de klantenservice wordt verbeterd.
-En een aardig gebaar om mn frustratie om te zetten in een lach

Spiering2
    Beterbed heeft me gebeld. De levertijd kon wel eens langer zijn dan aangegeven op hun site. De klant informeren als zich dit voordoet, dat doen ze niet.
    Ze boden me overigens aan om mijn oude matras gratis op te halen, als goedmakertje. Attent!
    Ik heb echter nog geen ophaal-afspraak
    Spiering2
    Beterbed vroeg me met hen contact op te nemen. Dat heb ik gedaan. Na 20 minuten in de wacht ben ik gestopt. Zeer ergerlijk inmiddels.
    Ik heb een chat gestart.
    Wendy antwoorden mij:
    Dat het oude matras normaliter niet wordt opgehaald door Beterbed....Dat het op hun site staat was heĺaas een foutje.... Dat ik geen antwoord kreeg op mijn ophaalverzoek van 9 dagen geleden komt 'helaas' door de drukte....Dat mijn oude matras op 9 januari opgehaald wordt, 6 weken na mijn ophaalverzoek....Dat eerder ophalen 'helaas' niet mogelijk is.....Dat ik blij moet zijn met de service en coulance van Beterbed (met uitroeptekens erachter; ja echt)....

Beterbed, als u dit zo leest, begrijpt u dan dat dit niet de juiste manier is van een beddenwinkel runnen? Het is echt tenenkrullend. Bah.

Ik verzoek u mijn oude matras deze week op te halen. Gratis, zoals beloofd door medewerker Renée. En graag 1 contactpersoon.
    Spiering2
    Ik heb zelf maar weer contact opgenomen met Beterbed (zelf doen ze dat niet). 9 uur geleden heeft een medewerker mij gezegd dat ze gaat kijken hoe ze me kan helpen. Daarna weer niks gehoord. Raar hè? En zo gaan we gewoon maar door... hoe kan dit bedrijf op deze manier werken?
    Spiering2
    Op uw site biedt u aan dat de matras bij levering wordt opgehaald. Dat is door u niet juist georganiseerd. Sindsdien doe ik me uiterste best om u te bereiken. U antwoord niet. De matras ligt hier maar in de woonkamer. Al vele berichtjes heb ik gestuurd.
    Nu komt u met de vraag of ik de matras nog een week in m'n woonkamer wil laten liggen.
    Nee dat wil ik niet.
    Ik heb voor aanstaande maandag een bus gehuurd voor 49 euro. Ik ga zelf de matras wegbrengen.
    U begrijpt dat ik zeer ontevreden ben met uw service.
    Spiering2
    Dat is een stap in de goede richting. Maar daarmee is alle narigheid niet uit de lucht natuurlijk. De klantenservice zal er niet beter van worden.
    Ik zal u mijn rekeningnummer doorgeven via een persoonlijk bericht.
    Dan heb ik geen kosten aan deze ellende.
    Doet u daarnaast iets om al mijn frustratie en tijd een beetje te verzachten? (13 contactmomenten, 65 minuten)
    Spiering2
    Helaas weer niks gehoord van Beterbed. Geen geld, geen reactie op mijn laatste bericht. Oei oei oei, wat is dit frustrerend. Zoveel tijd verspeeld aan een matras.
    Na 17 contactmomenten heeft Beterbed excuses aangeboden

Ook een klacht indienen over Beter Bed?