Klacht Beter Bed: Krijgt het teveel betaalde bedrag niet terugbetaald.

Lauravd

We hebben een bed besteld bij Beter Bed. Het ledikant was verkeerd besteld, dus we hadden alleen het onderstel en matrassen, ruim 6 weken daarna werd pas het ledikant geleverd. Bij de eerste levering moesten we een bedrag betalen en bij de tweede levering het resterende bedrag. Ik gaf meteen aan bij de chauffeur/monteur dat dit bedrag totaal hoger is dan afgesproken in de winkel. De chauffeur/monteur kon hier niet veel mee en gaf aan dit te betalen en dan contact op te nemen met de klantenservice. Inmiddels bijna 8 weken en 6 telefoontjes verder, nog steeds geen terugstorting gehad.

Het teveel betaalde bedrag z.s.m. terugstorten.

Lauravd
    Ik heb nog geen reactie ontvangen, zie een terugkoppeling graag zsm tegemoet.
    Beter Bed
    Beste klant,

Hartelijk dank voor uw bericht en excuses voor onze late reactie. Inmiddels hebben wij contact met u gehad via een ander kanaal en is het bedrag zoals afgesproken retour gestort.

Mocht nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u ons bereiken via 0413 - 33 88 00.

Beter Bed
    Customer Service

Ook een klacht indienen over Beter Bed?