Klacht Beter Bed: Late levering en geen mail of sms van Beter Bed.

Klachtnummer
# 277239
Gebruiker
Bart20
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste Beterbed,

Op 20 juli heb ik een boxspring Cisano bij jullie gekocht. Deze zou 18 oktober worden geleverd. Ik belde 10 oktober op of het eerder zou kunnen en toen werd gezegd dat het 16 oktober werd. Op 15 én 16 oktober heb ik niets van jullie vernomen en dus heb ik 17 oktober nog een keer gebeld. Toen werd er gezegd dat er in verband met problemen met de matrassen de levering pas later zou zijn. Ik heb hier verder via de mail of sms nooit iets van gehoord. Nu weet ik niet wanneer het wordt geleverd maar ik vind het wel erg lang duren als ik het bed op 20 juli heb gekocht!

De oplossing

Mijn gewenste oplossing zou zijn dat er een compensatie komt op het aankoopbedrag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Beter Bed is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Beter Bed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen