Opgelost door Beter Bed: Leverdatum uitstellen na duidelijke afspraak met verkoper

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 352337
Gebruiker
rickie1818
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We waren op zoek naar een bed, heel goed geholpen in de winkel met allerlei mooie praatjes.
Uiteindelijk besloten een boxspring te kopen.
Nog duidelijk aan de verkoper nagevraagd, dit bed wordt echt op de afgesproken datum geleverd, geen uitstel? De verkoper bevestigde dit nog.
Alles in gang gezet en het bed zou 1 maart geleverd worden.
Helaas pindakaas, krijgen een paar dagen van tevoren een mailtje dat de levertijd is verschoven naar 18 maart.
Alles voor niks geregeld, en vrij gepakt om thuis te zijn!!!

Wat een waardeloos bedrijf!

De oplossing

Compensatie of eerder leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Beter Bed is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    rickie1818
    Datum
    Gebeld door Beter Bed, probleem was levertijd van het hoofdbord en de anti slip matjes, ze kunnen het bed evt wel leveren op de afgesproken datum, aangezien het hoofdbord decoratief is en niet nodig voor voor de functionaliteit v.h. bed.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
rickie1818
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Beter Bed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen