Klacht Beter Bed: Levering bed

A.I. Wiessner-hoog

IK heb een bed besteld inclusief matras lattenbodem en nachtkastjes dat bezorgd zou worden op 12 oktober 2017. Ik heb de hele morgen zitten wachten omdat het tussen 07.30 en 11.00 uur bezorgd zou worden. maar er kwam dus niks, ik gebeld, bleek dat er iets niet goed was met de matrassen en dat ze dat pas 's avonds hadden gehoord, wat ik wel heel vreemd vond, maar voordeel van de twijfel. Ik zou de avond ervoor om 23.00 uur een mail hebben gehad dat er niet bezorgd zou worden. Niets gehad dus. Wij hadden de dag ervoor ons bed weg gedaan omdat er een nieuwe bezorgd ging worden. Ik vind het een vreemde manier van met klanten omgaan dat je niks laat weten. Dus toen kwam via het nieuws binnen over de matrassen, ok ik kan begrijpen dat je de mensen deugdelijke matrassen wil aanbieden. Nu blijkt achteraf dat er toch niks mis mee is. Dus ik dacht vorige week ga nog maar eens bellen wanneer het nu bezorgd wordt, maar dat konden ze nog niet zeggen maar volgende week zou ik wat horen. Maar tot nu toe nog steeds niks gehoord, 3x geprobeerd te bellen maar dan zijn er 10 wachtende voor je, dus maar eens via de chat gereageerd. Nu kreeg ik als antwoord dat het Misschien dus pas 24 november geleverd wordt maar dat is ook nog niet zeker. Nu is mijn vraag kan dit allemaal zomaar, dat ze niks laten weten en dan zo met mensen omgaan. Ik slaap nu in een logeerbed en ben hier niet echt happy mee, is leuk voor een paar dagen maar niet voor weken.

Ook een klacht indienen over Beter Bed?