Klacht Beter Bed: Misleidende voorwaarden levertijd .

Klachtnummer
# 251530
Gebruiker
tamara berg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

matrassen en kussen bij beter bed bestelt.
Op de site staat levertijd maximaal 7 werkdagen,in werkelijkheid duurt het 3 weken.
Gebeld met het filiaal en die verwijzen ons door naar het hoofdkantoor,daar de vraag/klacht ingedient,antwoordt... we bellen u vrijdag terug.
Dit is dus maandag geworden 3 dagen later.
Hun antwoord luidt, we kunnen niets voor u doen het is nu eenmaal zo wel kunnen we nu de bestelling annuleren dan krijgen we onze aanbetaling terug,maar doen we het morgen dan weer niet.
Wij moeten ons aan hun voorwaarden houden maar zelf doen en kunnen ze dat niet.
Ook doen ze de betreffende site met de misleidende informatie niet aanpassen.
Dit probleem ligt niet aan het filiaal maar aan het hoofdkantoor.
.

De oplossing

De site aanpassen met de misleidende informatie,en nakomen wat men zegt en schrijft op hun site.
De klachten van klanten ook beter oplossen door bijv. sneller te leveren en/of te compenseren.
De klachten serieus te nemen en op te lossen met de klant.
En de klacht niet naast zich neer te leggen zoals nu het geval is.

1 reactie

  1. Auteur
    Beter Bed
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Mevrouw gesproken en onze excuses aangeboden.
    Als compensatie nemen we de oude matrassen mee retour.
    Met vriendelijke groet,
    Beter Bed

Ook een klacht indienen over Beter Bed?