Klacht Beter Bed: Na ruim 3 maanden hebben we nog geen boxspring zoals we hebben bestelt

Klachtnummer
# 373149
Gebruiker
pcgroet##!?
Datum
4 reacties

Details

De klacht

We kochten een matras en een boxspring het juiste matras werd bezorgd maar de boxspring was niet compleet dat werd nog bezorgd. De afspraken worden steeds verzet na ruim 3 maanden is de boxspring nog niet compleet. Klantenservise is niet te bereiken en je kan niets met het klachtenformulier op de site.

De oplossing

Ik wil een royale cadeau bon, geen tegoed bon

4 reacties

  1. Auteur
    Beter Bed
    Datum
    Meneer gesproken, nogmaals onze excuses aangeboden vanwege het ongemak.
    Doorgegeven dat we nog 1 textielcheque erbij willen geven zodat ze voor 50 euro aan textiel bij ons kunnen besteden.

    Met vriendelijke groet, Beter Bed
  2. Auteur
    Beter Bed
    Datum
    Meneer gesproken, nogmaals onze excuses aangeboden vanwege het ongemak.
    Doorgegeven dat we nog 1 textielcheque erbij willen geven zodat ze voor 50 euro aan textiel bij ons kunnen besteden.

    Met vriendelijke groet, Beter Bed
  3. Auteur
    pcgroet##!?
    Datum
    ik kan niets met een textielcheque voor 50 euro want ik koop niets meer
  4. Auteur
    pcgroet##!?
    Datum
    Mijn zoon kocht de boxspring en matras en mail dat hij een textiel bon krijgt oké

Ook een klacht indienen over Beter Bed?