Klacht Beter Bed: Niet op afspraak leveren van het bed

Klachtnummer
# 281657
Gebruiker
Saffier@
Datum
0 reacties

Details

De klacht

27 oktober zou het seniorbed (electrisch) met matras geleverd worden. 2weken van tevoren datum verzet naar 31 okt. Op 27 okt. ( voor weekend) kregen we de mededeling dat het bed niet geleverd kon worden zonder reden. (De 27ste was alles nog in orde.) Toch even gebeld en daar gaven ze mij de reden van problemen met de leverancier (andere bedrijven hadden hetzelfde probleem) Het bed was voor mijn moeder en ze zou de 1ste nov. verhuizen en zou dan geen bed meer hebben. Ze zouden 31 okt. een leen bed geven met matras. Stel je hier maar niets van voor. Het is een matras (ze noemen het boxspring van ong. 25cm hoog met een matras erop. Ze gaven een molton erbij met de mededeling dat ze die kon houden. Het zou bed zou opnieuw geleverd worden op 13 nov. Omdat ik maar niets hoorde over het dagdeel ben ik gaan kijken op internet bij de statusorder. Daar was de leveringsdatum gezet op 22 nov.en dat niet alleen ook het bedrag dat betaald moest worden was verkeerd. ( wel in ons voordeel, paar honderd minder). Heb s'avond een hele chatsessie gehad over het hoe en wat. Bleek dat er fouten waren gemaakt met de factuur. (Het ergste is dat je constant te horen kreeg dat ze er niets aan kunnen doen). In ieder geval de datum was weer verzet naar de 22ste nov. Per e- mail kreeg ik de mededeling dat het geleverd werd op 22 nov. Gisteren een e-mail met de tijd, 12.00-15.00uur. Wij blij, eindelijk het werd geleverd en moeder kon gaan genieten van haar nieuwe bed. Maar tot mijn stomme verbazing belden ze vanmorgen (22nov) naar mijn moeder dat ze alleen het bed zouden leveren want de matras was niet geleverd. Schrik niet maar het is de matras wat veelvuldig op tv komt van BETER BED nl. EMMA. Ze zouden nou over 2 dagen terug bellen naar haar.

De oplossing

Wanneer het bed geleverd zou worden, excuses en geen smoesje en zich verschuilen achter "wij kunnen er niets aan doen"

0 reacties

Ook een klacht indienen over Beter Bed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen