Opgelost door Beter Bed: Oplichting door klant te lokken met niet haalbare levertijd

content Opgelost
Slechterbed

Ze beloven een levertijd die ze niet kunnen waarmaken, ze zeggen het getoonde artikel wordt morgen geleverd maar kunnen dat niet waarmaken, lijkt op 'verkoop onder valse voorwendselen'. Na bestelling hoor je niets meer, ze zijn onbereikbaar, reageren niet op e-mails en via Whatsapp wordt je in cirkeltjes geleid. Vervolgens is de bezorger het volgens hun schuld terwijl het pakket uiteindelijk dagenlang de status aangemeld maar niet aangeboden houdt.

Eerlijk zijn naar de klanten en reageren op mail. Als je zegt dat je binnen een dag gaat leveren moet je dat waarmaken en ook sneller reageren als dat onverhoopt niet kan halen. Dus niet gewoon doorgaan met verkopen (onder valse voorwendselen) als je vooraf al weet dat je dat niet waar kan maken. Excuses (en/of uberhaubt een reactie) zou op zijn plaats zijn

Slechterbed
Beter bed heeft n.a.v. deze melding netjes gereageerd en excuses aangeboden, helaas was er van mijn hele dossier met meldingen via telefoon en chatbot niks terug te vinden, dat is een beetje vreemd. Jammer dat er een reactie op dit platform nodig was maar uiteindelijk het gewenste resultaat.

Ook een klacht indienen over Beter Bed?