Klacht Beter Bed: slechte klantenservice met smoesjes

RoTo

bijna een jaar geleden hebben we een bed gekocht bij beter bed. Na wat gedoe over het bed en een klacht op deze site, is dat keurig opgelost door de filiaalmanagers van beter bed Zaandam en Cruquius. Ondanks het corona gedoe hebben we een ander bed gekozen en een ander matras en bodem. Nogmaals dank hiervoor. Maar dan, dan komt de "klantenservice" van beter bed in actie. Het begint met een korte mail dat het matras pas in maart wordt geleverd. Vervelend, maar dat kan, op dat moment (december) is de halve wereld in problemen vanwege corona. We tonen daarom ook alle begrip. Vervolgens volgt een mail van de "klantenservice" met goed nieuws, Wanneer de monteurs veilig kunnen werken wordt het bed en matras omgeruild. Een vreugde sprong! Op de dag dat het bed wordt omgeruild, krijgen we een telefoontje van de "klantenservice" die alles bevestigt. Vlak daarna een mail dat het matras er toch niet bij zit en een tweede telefoontje dat alles wordt geleverd behalve het matras. Uhm, wat opleiding in communicatie en efficiëntie, lijkt geen kwaad te kunnen.
De monteurs komen het bed omruilen en in een gesprekje, gevoerd volgens de regels, klagen de monteurs van beter bed over de "klantenservice" van beter bed. Ze hebben er geen goed woord voor over, dat geeft toch te denken.
Het omgeruilde bed is prima (behoudens het matras) zij het dat er iets te lange schroeven zijn gebruikt. Daardoor blijft bij elke beweging één van de schotels van de bodem hangen met een scherpe tik als gevolg. Afspraak wederom gemaakt met de "klantenservice" om het te verhelpen. Een datum afgesproken waarop de monteur zou arriveren. Net als bij het omruilen, de monteurs kunnen veilig werken. Twee dagen voor datum ontvangen we netjes een mail én sms, met de bevestiging. Een mail geeft de tijdsspanne aan waarbinnen de monteur zijn opwachten zou maken; tussen 07.30 en 11.30. Beiden zijn wij nogal krakkemikkig, maar we zorgen er voor dat de werkzaamheden uitgevoerd kunnen worden. Dan maar even doorbijten en we nemen de fysieke ongemakken voor lief. Om 07.15 zitten we kant en klaar in afwachting van de monteur. Om 11.29 ontvangen wij een mail dat de monteur niet komt vanwege corona omstandigheden. Huh??? De omstandigheden zijn exact gelijk aan die tijdens het omruilen en al zou de monteur ziek zijn, dan is dat al in de vroege ochtend bekend! Een smoes, Beter bed levert prima producten, maar de "klantenservice" is zo slecht dat ze er klanten door verliezen. Wij er één van. Al ons vertrouwen is weg!

Eindelijk op heel korte termijn gewoon de afspraken nakomen die zijn gemaakt
Onvoorziene omstandigheden kunnen er altijd zijn, maar kom niet met o.h. verhalen. Geen leugens of smoezen meer.

We zouden het ook werkelijk op prijs stellen, wanneer de "klantenservice" überhaubt zal reageren op de door ons verzonden mail op de dag van de veel te laat afgezegde afspraak.
Het stilzwijgen is in onze ogen niet de oplossing.

RoTo
Update: Zojuist is de beloofde monteur geweest, gewapend met een bus wd 40. De klacht is een aantal schroeven te lang zijn. Tenzij wd 40 metaal kan laten krimpen, is dit dus nutteloos. Helemaal als de monteur vertelt dat hij maar 5 minuten de tijd heeft en dit een klusje is dat minimaal 75 duurt. Dat het zelfs een bekende fabrieksfout is....! Er is nu dus nog altijd NIETS opgelost! Beterbed kan de aftersales beter outsourcen naar India. Slechter wordt het dat niet van 🤬

Ook een klacht indienen over Beter Bed?