Klacht Beter Bed: Slechte levering en slechte klantenservice

Klachtnummer
# 555770
Gebruiker
Tim Kloprogge
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In juli een matras besteld (levertijd 2 weken) bij Beter Bed voor in ons nieuwe huis, waar we half september in zouden trekken. Ruim van tevoren zou je denken. Nu zijn we 8 weken verder en ik heb nog steeds geen matras waardoor wij genoodzaakt zijn om op een luchtbed te slapen. Als klant bij Beter Bed moet je zelf overal achteraan bellen, de nieuwe leverdatum die was belooft is weer niet gehaald. Nadat er weer gebeld is met de klantenservice is er een onderzoek gestart waar we na een paar dagen nog steeds niks van vernomen hebben. Daarnaast doet Beter Bed ook geen moeite om een oplossing dan wel een alternatief aan te bieden.
Beter Bed komt afspraken niet na en is niet transparant. Daarom zou ik ook niemand adviseren om hier ooit iets te bestellen.

De oplossing

Dat het matras deze week nog geleverd wordt of een alternatief (tijdelijk) matras zodat we op dit moment niet meer op een luchtbed hoeven te slapen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Beter Bed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen