Klacht Beter Bed: Slechte matras

Dv los

Hele slechte matras binnen 4 maanden doorheen gezakt.
Expert geweest ziet mijn zitten op het bed leg de matras op de grond wat veel steviger zegt is geen kuil logisch

Mijn tegemoet komt . Ik kan niet binnen 4 tot 6 maanden door mijn matras heen zakken en op de bank moet slapen voor €1700!
Ik voel mij opgelicht voor at bedrag kun je niet binnen zo een kort door het bed heen zakken. Kon dan Leenbakker gaan voor minder geld.
Slaap nu op de bank voel mij echt opgelicht en daar ga ik hèr niet bij laten. Ik heb keihard gewerkt en gespaard ik ben hier niet klaar mee
Ik ben gisteren op de dag half 3 twee keer gebeld door Beter Bed was toen aan het werk. Probleem is niet opgelost ik slaap nog steeds op de bank en heb daardoor rugpijn. Terwijl ik een duur bed heb staan die zodra je erop gaat zitten naar beneden zakt alsof het waterbed is zo zacht bizar. Kwaliteit van niks en snap niet dat zulke matrassen/ bedden verkocht mogen worden. Ik heb hard gespaard en dan krijg ik dit ben hier nog niet klaar mee. Ik wil gedeelte van mijn geld of ik onderneem verdere stappen.

Beter Bed
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Beter Bed?