Klacht Beter Bed: Slechte matras

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 592501
Gebruiker
Dv los
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Hele slechte matras binnen 4 maanden doorheen gezakt.
Expert geweest ziet mijn zitten op het bed leg de matras op de grond wat veel steviger zegt is geen kuil logisch

Gewenste oplossing

Mijn tegemoet komt . Ik kan niet binnen 4 tot 6 maanden door mijn matras heen zakken en op de bank moet slapen voor €1700!
Ik voel mij opgelicht voor at bedrag kun je niet binnen zo een kort door het bed heen zakken. Kon dan Leenbakker gaan voor minder geld.
Slaap nu op de bank voel mij echt opgelicht en daar ga ik hèr niet bij laten. Ik heb keihard gewerkt en gespaard ik ben hier niet klaar mee
Geboden oplossing
Ik ben gisteren op de dag half 3 twee keer gebeld door Beter Bed was toen aan het werk. Probleem is niet opgelost ik slaap nog steeds op de bank en heb daardoor rugpijn. Terwijl ik een duur bed heb staan die zodra je erop gaat zitten naar beneden zakt alsof het waterbed is zo zacht bizar. Kwaliteit van niks en snap niet dat zulke matrassen/ bedden verkocht mogen worden. Ik heb hard gespaard en dan krijg ik dit ben hier nog niet klaar mee. Ik wil gedeelte van mijn geld of ik onderneem verdere stappen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Beter Bed
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Beter Bed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen