Klacht Beter Bed: Terugbetaling blijft uit ondanks veelvuldig telefoneren met de klantenservice

Klachtnummer
# 408246
Gebruiker
Binkdaan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Terugbetaling van retourorder duurt inmiddels bijna veertien en nog geen betaling ontvangen. Geen duidelijke opgaaf van redenen waarom de terugbetaling uitblijft. Overweeg de vordering in twee vorderingen te splitsen om zodoende een faillissementsaanvraag in te dienen.

De oplossing

Terugbetalen binnen twee dagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Beter Bed is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Beter Bed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen