Opgelost door Beter Bed: We zijn bedonderd

content Opgelost
D. Harbers-ros

In 2011 hebben we een bed gekocht bij beter bed, omdat ik erg last van mijn rug en nek heb wegens een dubbele whiplash wilde mijn man een extra goed matras voor mij hebben. Dit heeft ons uiteindelijk veel gekost maar we dachten dat dit een goede koop was. inmiddels zijn we 2 matrassen en 4 toppers verder en sta ik elke dag met nog meer pijn op. Na 14 service bezoeken hebben we dit dan ook maar opgegeven. Inmiddels heb ik advies ingewonnen bij een bedden speciaal zaak, zijn woorden waren vanaf 2 km afstand kun je al zien dat dit niet goed is. Hij maakte ook de opmerking als ik dit zou verkopen zou ik mij de ogen uit de kop schamen. Na verder overleg heeft hij naar de matras gekeken en kwam hij tot de conclusie dat we 1 van de goedkoopste matrassen hebben. Echter hebben wij deze voor veel meer geld gekocht wij zijn dus opgelicht en hebben ruim 1500 euro te veel betaald.

Geld terug en mensen beter opleiden.

Beter Bed
    Op 03.05.2017 telefonisch contact gehad met meneer Harbers.

Onze excuses aangeboden i.v.m. vervelende situatie. Overeengekomen dat we servicemonteur inplannen om de gehele Boxspring combinatie na te kijken.We hierna telefonisch contact op zullen nemen om te bespreken hoe deze klacht op te lossen.

Beter Bed
    Op 03.05.2017 telefonisch contact gehad met meneer Harbers.

D. Harbers-ros
    Ik haal de klacht er niet eerder af dan dat het ook echt opgelost is!
    D. Harbers-ros
    Ze komen donderdag langs van een extern bedrijf wat betaald word door beter bed zal wel een corrupte bende zijn we wachten af.
    D. Harbers-ros
    Nog niets weer gehoord schandalig
    D. Harbers-ros
    Niet gehoord nog steeds niet.
    D. Harbers-ros
    Nog steeds niets gehoord.. We worden het nu wel een beetje zat.
    D. Harbers-ros
    We zijn net bij een vestiging geweest hier zijn we wel netjes behandeld. Nu eerst weer afwachten, want we zouden moeten bij betalen voor nieuwe matrassen. Sorry maar dat gaat er bij niet in.
    D. Harbers-ros
    We worden net weer gebeld en kunnen voor een redelijk goede prijs de matrassen bestellen. Hopende dat deze langer mee gaan dan de vorige. Wij zijn blij!

D. Harbers-ros
Nieuwe matrassen met flinke korting.

Ook een klacht indienen over Beter Bed?