Klacht Beter Bed: Werkelijk meedenken blijft uit, dan maar extra kosten accepteren?

AAE Neele - van Poortvliet

Levering zou plaatsvinden op zaterdag in oktober. Paar dagen vooraf wordt gemeld dat er geen leveringen meer plaatsvinden op zaterdagen. Maar deze stond toch al 6 weken ingepland?? Accepteren! Dus vrije dag nemen en 2 weken later kon het bed alsnog geleverd worden. Hoofdbord werd onterecht niet boven gezet (Steiger en al was al opgebouwd om het zelf dan via het raam te doen, toen we toch echt bleven bedenken dat het meetkundig gewoon mogelijk was). Motor werd als kapot beschouwd door bezorgers. een maand later onterecht (toen kwamen ze hem vervangen) want er had een reset uitgevoerd moeten worden. 20 nov. zou ook matras 1 beoordeeld en vervangen worden. Beoordeeld wel, vervangen nee, dat duurde tot 28 dec! (En natuurlijk weer een vrije dag genomen)
Inmiddels aangegeven ook onze twjifels te hebben over matras 2. (Ja, stom, had toen gelijk gecheckt moeten worden op 20 nov, maar achteraf is dat altijd makkelijk praten, we sliepen toen beroerd omdat we steeds wisselden vanwege de klachten door de kapotte matras, maar inmiddels gaf ook deze matras blijvend klachten bij beide). Zou dan 28 dec. gelijk naar gekeken worden. Toen was het 28 dec: nee, dat mogen wij niet, Wij bezorgen alleen.
Er moet dus een nieuwe beoordeling komen van matras 2. Dat kost weer een vrije dag en kan dus niet 1-2-3 worden ingepland. Pas daarna mag ik de matras laten omruilen voor hetzelfde product en dan moet ik ook nog naar de winkel omdat ik omruiling wil voor een andere stevigheid matras. Dan hebben we het over 2 maanden extra pijn en niet goed slapen. Beste Beter Bed, ik heb chronische hoofdpijn, 24/7 opnieuw, al meer dan 20 jaar. Ik moet kunnen slapen om te blijven functioneren!!! Inmiddels opnieuw een ander kussen aangeschaft a 115 euro. Accepteren, slecht voorgelicht, zelf gekozen. Terug naar ander filiaal voor voorlichting: is mijn klacht gegrond of moet ik gewoon omruilen? Klacht klinkt aannemelijk, toch maar klantenservice bellen. Ander matras alvast in de winkel uitgezocht (mag nog iets steviger namelijk), weten we maar waar we over praten. Maar dat kan niet in de tussentijd al besteld worden, want dan betaal ik 60 euro omruilkosten. Kan beoordeling dan niet in de tussentijd? Nee, mevrouw, dan kiest u zelf voor omruiling. Ja, maar mogelijk dus met gegronde reden mevrouw de telefoniste. Moedeloos word ik hiervan en tja, vast ook extra onredelijk. Dat doet niet goed slapen en dagelijkse pijn namelijk met een mens!

Omruiling matras waarbij in de tussentijd beoordeeld wordt door beter bed of mijn klacht gegrond is! Zodat ik niet nog 8 weken met pijn hoef op te staan, terwijl ik mijn verdiende geld in een gloednieuw bed heb gestopt! Misschien wel zo netjes in een dossier waar ergernis op ergernis plaatsvindt om anders die 60 euro als Beter Bed zijnde gewoon als risico te nemen? (Is de compensatie in totaal nog maar 210 euro voor een bed wat al maanden betaald is! Heb namelijk eerder 150 euro compensatie gehad voor het vanaf begin levering fout gegaan zijn van diverse zaken). Maar eigenlijk wil ik vooral serieus genomen worden met mijn klachten en het gevoel hebben dat er echt alles aan gedaan wordt om je te helpen! En als mijn klacht ongegrond is, betaal ik gewoon die 60 euro omruilkosten. Ik kan alleen lichamelijk gezien geen 2 maanden meer hierop wachten, dus vraag hiervoor begrip en snelle afhandeling.

Beter Bed
    Allereerste onze excuses voor het ontstane ongemak.

We komen de matras op 01.02.2018 bij u omruilen en de 60 euro omruilkosten hebben we laten vervallen.

Beter Bed

Ook een klacht indienen over Beter Bed?