Opgelost door Beter Bed: zeer slechte behandeling klamt

Norbert82

2 april 2015 had ik een 2 persoons bed besteld bij beterbed. Helaas kreeg ik te horen dat deze pas uiterlijk 12 mei bezorgd kan worden. Vervolgens krijg ik een dag voor de aanleverdatum te horen dat het bed pas 16 juni geleverd kan worden. Als dit al niet vervelend is, moest ik er nog zelf achteraan ook om dit te horen te krijgen. Maar een maand later een bed aangeleverd krijgen dan gepland? 1 of 2 dagen kan ik me nog wel voorstellen, maar een maand is mij toch echt te lang. Ik kreeg niet eens een tijdelijmI alternatief aangeboden. Ik voel me derhalve niet serieus behandeld als klant.

Geld terug van de aanbetaling en ik zoek een andere leverancier met een betere klantenservice. Graag heb ik een leverancier die zijn klant wel serieus behandeld.

Beter Bed
    Met de contactpersoon Mevr. Luksen is besproken en akkoord om op 13.05.2015 leenboxsprings met de origineel bestelde matrassen als alternatief te leveren.
    Norbert82
    Graag wil ik er op wijzen dat klanten niet altijd verplicht zijn de aankoopsom deels af te betalen, tevens vind ik het dan ook niet meer dan redelijk wanneer klanten pas na levering hoeven af te rekenen. Nu was het een verplichting om akkoord te gaan, gezien er waarschijnlijk geen andere regeling mogelijk was, waarbij beide partijen volledig tevreden zouden worden gesteld. Dit is de enige reden dat ik het nog een plusje moet geven. Maar de klantvriendelijkheid van de medewerkers kan beter.

Norbert82

Ook een klacht indienen over Beter Bed?