Klacht Beter Bed: Zonder pardon leverdatum verplaatst zonder iets te melden.

Klachtnummer
# 463336
Gebruiker
Audrey-
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ontzettend slecht bediend door Beter Bed, Begin Maart een bed besteld welke we 9 juli zouden ontvangen. Niets ontvangen en vervolgens horen dat we maandag 6 juli zijn gebeld en gemaild dat dit bed zonder pardon 13 augustus komt. Niets ontvangen en los daarvan, wie meldt dit 3 dagen van tevoren!?
Vervolgens met niemand kunnen spreken die iets van verstand hierover heeft of iets concreets kan betekenen. Geweldige service in de winkel gehad maar momenteel compleet verpest. Ik ga nooit meer naar Beter Bed en zal iedereen afraden hier iets te kopen Ronduit schandalig dat je zo NIET wordt geholpen bij een grote dure aankoop als deze.

Gewenste oplossing

Minimaal 250 euro korting of een slaapbank cadeau.

1 reactie

  1. Auteur
    Beter Bed
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Inmiddels hebben wij via een ander kanaal inmiddels al contact met u gehad, en zijn we samen tot een passende oplossing gekomen.

    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u ons bereiken via 0413 - 33 88 00.

    Met vriendelijke groet,

    Beter Bed

Ook een klacht indienen over Beter Bed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen