Klacht Beter Bed: Zonder pardon leverdatum verplaatst zonder iets te melden.
Details
Klacht
Ontzettend slecht bediend door Beter Bed, Begin Maart een bed besteld welke we 9 juli zouden ontvangen. Niets ontvangen en vervolgens horen dat we maandag 6 juli zijn gebeld en gemaild dat dit bed zonder pardon 13 augustus komt. Niets ontvangen en los daarvan, wie meldt dit 3 dagen van tevoren!?Vervolgens met niemand kunnen spreken die iets van verstand hierover heeft of iets concreets kan betekenen. Geweldige service in de winkel gehad maar momenteel compleet verpest. Ik ga nooit meer naar Beter Bed en zal iedereen afraden hier iets te kopen Ronduit schandalig dat je zo NIET wordt geholpen bij een grote dure aankoop als deze.
Gewenste oplossing
Minimaal 250 euro korting of een slaapbank cadeau.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.