Klacht Beter horen: Onterechte rekening

PaulMeels

Vorig jaar oktober was het linker hoortoestel defect. Dit is toen vervangen door een nieuw, niet meer te herstellen dus. Nu heb ik bij Beter Horen een extra dure verzekering afgesloten voor verlies en schade niet meer te herstellen. Toen ik het nieuwe hoortoestel afhaalde gaf de medewerker aan dat het zo goed was, service ! Nu blijkt echter 95 € door CZ te zijn afgeschreven. We zijn wezen overwinteren in Espaniã vandaar dat ik nu pas reageer. Gaarne deze 95 € onterechte afboeking retour op mijn rekening. Vr. Groet JPP Meels. Deze klacht heb ik zo verstuurd naar de klantenservice van Beter horen, ben in Geleen bij Beter Horen geweest. De dure verzekering werkt dus niet, m.i. heb wel recht op een gratis vervanging van het hoortoestel.

De onterecht afgeboekte 95 € retour op mijn rekening. Geld terug dus.

Beter horen
    Geachte heer Meels,

Uw melding wordt direct in behandeling genomen en wij nemen zo spoedig
    mogelijk contact met u op.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Klantenservice Beter Horen
    PaulMeels
    Vandaag 8-3-2016 gebeld door medewerker Beter Horen te Geleen.
    Een heel verhaal opgehangen, maar het komt er op neer dat ze niets voor mij kunnen betekenen. Geen vergoeding van de 95€ vervanging defect hoortoestel, extra verzekering is m.i. weggegooid geld dus. De info van de medewerker van Beter Horen Sittard (hier heb ik de hoortoestellen ontvangen en extra verzekering afgesloten) is dus niet duidelijk geweest, had deze alles goed uitgelegd dan had ik dit geld kunnen besparen.
    Beter horen
    Geachte heer Meels,

Wij vinden het jammer dat de uitleg in Sittard voor u niet duidelijk is geweest. Uit coulance hebben wij u een voorstel gedaan waar u niet op bent ingegaan. Het spijt ons dat wij u niet verder van dienst kunnen zijn. Heeft u nog vragen dan bent u uiteraard van harte welkom in onze winkel.

Klantenservice Beter Horen
    PaulMeels
    Welk voorstel bedoeld u eigenlijk uit coulance, Beter Horen ???
    Ben voor info bij Schoonenberg Audicien te Geleen geweest, hier ben ik uitstekend te woord gestaan, zonder afspraak perfecte uitleg gekregen en nu weet ik precies waar ik aan toe ben voor nieuwe hoortoestellen in de toekomst.
    PaulMeels
    Geen reactie meer ontvangen van Beter Horen. Ben dus niet tevreden over de wijze hoe beter horen met zijn klanten omgaat.
    Waardeloos dat ze totaal niet meer reageren, terwijl ik al vele jaren klant bij hun ben.