Opgelost door Beter horen: Service contract dubbel incasseren

gandalf2u

2 gehoor apparaten van beter Horen, nog geen 2 jaar oud. Mijn moeder is overleden en ik wil deze apparaten proberen om na te gaan of ze helpen. Zodat ik zelf op den duur nieuwe kan aanschaffen. Hiervoor rekent deze club echter 299 euro, terwijl er nog een contract loopt voor >3 jaar. Het los kopen van oor tulpjes kan niet zonder contract. ?????????

De manier waarop deze club zaken doet is weinig service gericht. Liever een 2e contract afsluiten dus dubbel incasseren. En liever 2 bijna nieuwe apparaten weggooien want als ik nieuwe wil dan krijg ik wel een gratis meting en apparaten 6 weken op proef. Mijn oplossing is een stuk goedkoper hoor.

Ik ga nu wel naar Schoonenberg. Beter Horen je bent een potentiele klant kwijt met deze waardloze service. Daarbij contracten voor 5 jaar, mag dat nog?

Overigens wil ik nu het onverdiende deel van het contract van mijn moeder terug.

Na mijn laatste reactie is er contact opgenomen door de regio manager van Beter Horen. In een goed gesprek zijn een aantal zaken duidelijker geworden en zijn we uiteindelijk tot een goede afsluiting gekomen. Ik moet mijn kritiek dan ook terugnemen en Beter Horen een compliment geven voor de persoonlijke benadering. Voor mij is dit probleem goed opgelost.

Beter horen
    Geachte heer Van Vliet,

Graag leggen wij uit hoe wij aan deze prijs komen.

Uw persoonlijke hoorwensen, voorkeuren en de mate van gehoorverlies zijn bepalend voor de hooroplossing die het beste bij u past.
    De juiste hooroplossing is dus altijd maatwerk.
    Voor het aanmeten en afstellen van reeds gebruikte hoortoestellen en het eventueel leveren van op maat gemaakte oorstukjes en/of externe luidsprekers hanteert Beter Horen de volgende tarieven :
    Voor 1 hoortoestel : € 199,-
    Voor 2 hoortoestellen : € 299,-
    Eventueel bijkomende kosten : Oorstukje op maat € 70,- per stuk
    Externe luidspreker € 50,- per stuk
    Voor dit bedrag krijgt u:
    - uitgebreide gehoormetingen (voor- en achteraf)
    - persoonlijk advies m.b.t. uw gehoorverlies
    - het instellen van het hoortoestel op het juiste niveau
    - altijd volledige service en nazorg om het hoortoestel goed te laten functioneren
    - gratis reparaties zolang het hoortoestel niet ouder is dan 5 jaar.

Voor verdere informatie en uitleg verwijzen wij u naar de winkel.

Wij vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en staan graag voor u klaar om u van dienst zijn om u een oplossing op maat te verschaffen.

Beter Horen Klantenservice

Ook een klacht indienen over Beter horen?