Opgelost door Beter horen: Slechte nazorg Beter Horen

content Opgelost
P.F. Buhre

In 2014 had ik een hoortoestellen bij Beter Horen gekocht. De aankoop en advies verliep uitstekend. De nazorg in de garantie tijd is echter bedroevend. Wanneer ik mijn toestellen terug breng voor onderhoud wordt hij slechts gereinigd en niet op functioneren getest. De laatste keer ben ik terug gegaan omdat, naar mijn mening, mijn toestel niet goed functioneerde. De dame aan de balie nam mijn toestel in, nam hem mee naar achteren en zei dat er een draadje kapot was. Het toestel liet ik achter voor herstel. Na reparatie merkte ik geen verbetering dus dacht ik dat mijn gehoor heel erg achteruit was gegaan. Ik ben dus naar audiologisch centrum geweest, die heeft mijn gehoor na gemeten en constateerde wel enige verslechtering maar niet dat dit tot grote klachten zou leiden. Het centrum mat daarna mijn hoortoestellen door en constateerde dat beiden toestellen weinig tot niet functioneerden. De audioloog zei daarbij dat huidige hoortoestellen niet meer slecht zijn maar hoorwinkels wel. Ze dienen bij onderhoud ook het functioneren te controleren. Het geluid controleren door een winkeljuf of het toestel aangaat of even luisteren of hij met gesloten hand piept is niet voldoende.

Nazorg verbeteren en professioneel werken. Mijn apparaten werkend maken.

Beter horen
    Geachte heer Buhre,

Uw melding wordt direct in behandeling genomen en Beter Horen neemt
    zo spoedig mogelijk contact met u op.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Beter Horen Klantenservice
    P.F. Buhre
    Geen reactie van Beter Horen gehad. Ik ben maar naar andere audicien gegaan, en het advies gevolgd van het audiologisch centrum. Besteed je energie in een nieuw apparaat i.p.v. herstel oude apparaten.

P.F. Buhre
De hoortoestellen zijn grondig getest en opnieuw afgesteld. Ze werken weer prima.

Ook een klacht indienen over Beter horen?