Klacht Beter Sport B.V.: Loopband met foutmelding: geen oplossing

Klachtnummer
# 265989
Gebruiker
CDD
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Loopband geleverd van het merk EVO in de maand mei. Met garantie aan huis. Het programma dat lopen op een helling moet regelen geeft een foutmelding. Na diverse mails over en weer nog steeds geen oplossing want ze steken hun steeds weg achter het feit dat ze geen contact hebben met de leverancier van de band. Eerste klacht gedaan op 17/05/2017. Ondertussen 29/06/2017 geen oplossing. Ondanks garantie aan huis geen technieker gezien en geen omruiling van het product, alleen maar uitsel, afstel en praatjes.
Wij wonen uiteraard in België, ligt het daaraan?

De oplossing

Omruiling of technieker die het probleem komt verhelpen!

1 reactie

  1. Auteur
    Beter Sport B.V.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Leverancier heeft toezegging gedaan dat er op 7-7-2017 een monteur komt voor herstel.
    Heeft zo lang geduurd doordat ze mails verwisseld hebben, en dachten dat de melding al was afgehandeld. Sorry voor het ongemak,

Ook een klacht indienen over Beter Sport B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen