Klacht Beter-uit Reizen: "Veel te hoge energierekening"

Vakantieganger

Voor de Kerst- en nieuwjaarsreis 2013 naar bungalowpark "Het Beierse Woud" van Beter-uit moesten de elektrakosten apart worden afgerekend. Er was een indicatie gegeven van ca. € 45.00 per week. De speksteenkachels in de woonkamer waren door de beheerder afgesteld. Van het begin af aan is er geklaagd over de hitte in de bungalow maar hierop is geen actie ondernomen. Bij vertrek moesten de genoten consumpties worden afgerekend en op te kassabon stond tevens vermeld: Elektra € 145,80 (voor een week) Geen begin- en eindstand dus en geen kwhprijs. Discussie hierover was niet mogelijk. De kwhprijs op de meter gaf € 0,19 aan, op de vertrekdag werd dat veranderd in € 0,30 waar nog bij werd vermeld dat dit een "coulanceprijs" was. De juiste prijs van het nachttarief zou € 0,50 moeten zijn.

Meerdere malen is hierover contact geweest met Beter-uit Reizen. Omdat zij er niet inhoudelijk op in wilden gaan is de klacht voorgelegd aan de Geschillencommissie Reizen.
Tot onze verbazing wil deze de klacht niet behandelen omdat Beter-uit Reizen geen gegevens wil aanleveren m.b.t. meterstanden en elektraprijzen. Wij vragen restitutie van het teveel betaalde voor elektra + de daaruit voortvloeiende kosten, totaal € 250.00

Wij vinden dat Beter-uit Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Beter-uit Reizen?