Klacht Beter-uit Reizen: Afhandeling klacht door Beter-uit Reizen

Klachtnummer
# 29359
Gebruiker
Jeanet
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn moeder van 94 heeft een bootreis geboekt bij Beter-Uit Reizen. Tijdens deze reis zat zij op een stoel in haar hut toen een bed spontaan naar beneden kwam. Hierdoor raakte zij gewond en was zij aan het bed gekluisterd. Zij heeft niet de reis kunnen maken zoals zij deze heeft voorgesteld. Beter-uit Reizen is daarom verzocht de reissom terug te storten. Beter-uit Reizen weigert aan dit verzoek tegemoet te komen, waarbij vastgesteld moet worden dat de afhandeling van dit verzoek zeer onzorgvuldig is gebeurd.

Gewenste oplossing

Restitutie van de reissom

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Beter-uit Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Beter-uit Reizen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen