Klacht Beteractief: Niet volledig geleverd na betaling.

Diny

Scootmobiel gekocht op 23 februari met aangepaste hoofdsteun, met verzekering, met pech pas en onderhoud contract voor 5 jaar.
Scootmobiel uiteindelijk geleverd op 8 april zonder aangepaste hoofdsteun zonder verzekering + plaatje en zonder pech pas. Als tegemoetkoming voor het tevergeefs wachten op steeds nieuwe afspraken is er een geldbedrag toegezegd en bevestigd per email. Na zeer vele telefoontjes en email met weer vele beloften is er van deze zaken nog steeds niets ontvangen. Het contract voor 5 jaar verzekering, pech hulp en onderhoud heeft voor mij op deze wijze geen enkele waarde meer.
Op 6 mei heb ik een aangetekende brief gestuurd om al deze zaken in orde te maken.
Ik wil met name alle mensen met een beperking ernstig waarschuwen voor dit bedrijf, al deze stres heeft mijn ernstige ziekte verergerd. Plus dat ik nog steeds geen echt gebruik kan maken van mijn scootmobiel vanwege het ontbreken van verzekering en pech hulp. Dit voelt als opgelicht!

1.De aangepaste hoofdsteun met spoed bezorgen of de kosten van de hoofdsteun 500 euro aan mij terug te betalen.
2.De toegezegde tegemoetkoming van 750 euro te betalen.
3.Omdat er totaal geen vertrouwen meer is in uw bedrijf verzoek ik u mij ook de totale som van 1803 euro te betalen waarmee ik zelf verzekering en onderhoud voor 5 jaar kan afsluiten. Zodat ik overtuigd ben van een verzekering, onderhoud en pech pas.

Wij vinden dat Beteractief hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?