Klacht Betersport.nl: Trage, slechte service en niet ontvangen artikel, wat wel betaald is .

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 591448
Gebruiker
T. Brinkman
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 14 januari een crosstrainer en beschermmat besteld en betaald. Ik krijg bevestigingsmail waarin niet staat wat ik besteld heb. Ook geen factuur. Ik kan een account aan gaan maken, maar daar staat mijn bestelling niet bij vermeld. Eind januari (na aandringen en onbeantwoorde mails) kwam de crosstrainer. Zonder de beschermmat, die wel betaald is. En geen factuur. Begin februari wordt aangegeven dat de mat er aan komt en dat ik dan ook de factuur zal ontvangen. Tot nu toe niks meer van gehoord. Mails halen niks uit, invullen van formulier op hun site ook niet ( krijg ik een standaard mailtje terug). Bellen is helemaal niet mogelijk. De mat is betaald, de factuur heb ik nodig omdat ik dus nu ook geen garantie heb.

Gewenste oplossing

Ik wil het geld terug voor de beschermmat ( die ik niet meer wens te ontvangen) En ik wil een factuur voor de crosstrainer, zodat ik garantie heb.
Geboden oplossing
Niks van Betersport.nl gehoord. Waardeloos bedrijf!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Betersport.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen